Opettajat

PIANO

Pianonsoitonopettajalla on musiikin tohtorin tutkinto ja hän on työskennellyt musiikkipedagogina Sibelius-Akatemiassa sekä useissa musiikkioppilaitoksissa/kouluissa. Hän on esiintynyt lukuisissa konserteissa Suomessa ja ulkomailla. Oppilaita hänellä on pienistä lapsista aina aikuisiin asti.

HUILU

Viesti opettajalta: Olen huilunsoitonopettaja ja erikoistunut Suzukimenetelmään, joka mahdollistaa huilunsoiton aloituksen jopa 4-vuotiaana. Pienemmille suositellaan edullista nuvoa eli muovista käyrällä suukappaleella toimivaa huilua, jolloin huilu on todella kevyt. Vanhempien oppilaiden ja miksei myös aikuistenkin kanssa on mahdollista sukeltaa latinalaisen musiikin ja improvisaation maailmaan.

VIULU

Viesti opettajalta: Olen valmistunut Hollannissa Haagin Kuninkaalisesta Konservatoriosta viulistiksi ja myöhemmin täydentänyt opintojani Ammattikorkeakoulu Metropoliassa pedagogian puolella. Valmistuin musiikkipedagogiksi vuonna 2018. Intohimoni on opettaminen; etenkin nuoremmat oppilaat ja heidän kehitys inspiroivat työssäni. Tykkään paneutua yksityiskohtiin niin musiikin kuin viulunsoiton tekniikan osalta. Pyrin tunneillani innostamaan oppilaitani, onhan viulunsoitto ainutlaatuinen taito! Tervetuloa tunneille!

SELLO

Sellonsoitonopettajalla on sellonsoiton maisterin tutkinto ja hän on työskennellyt musiikkipedagogina musiikkioppilaitoksissa/kouluissa. Hän on esiintynyt solistina, kamarimuusikkona ja orkesterinmusiikkona. 2019 hän osallistui suzuki-koulutukseen. Oppilaita hänellä on ollut pienistä 5-vuotiaista lapsista alkaen aina aikuisiin asti.

MUSKARI

Viesti opettajalta: Varhaisiän musiikkikasvatus on hauskaa ja rentoa leikinomaista toimintaa soittaen, laulaen ja tanssien. Tavoitteena on kehittää lapsen luovuutta, musiikillisia valmiuksia, lapsen kokonaisvaltaista kehitystä ja onnistumisen kokemuksia.